értelmezés

Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta a boldogság a kulcs egy szép élethez.
6 évesen, amikor iskolába mentem és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: “boldog”.
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést.
Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life.
When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up.
I wrote down ‘happy’.
They told me I didn’t understand the assignment, and I told them they didn’t understand life.

John Ono Lennon (születési nevén John Winston Lennon; Liverpool, 1940. október 9. – New York, 1980. december 8.) MBE (a Brit Birodalmi Rend tagja), a 20. század egyik legnagyobb hatású énekese, zeneszerzője, költője és a The Beatles gitárosa. Az 1960-as évek folyamán Paul McCartneyval való együttműködése komoly hatást gyakorolt a rockzene fejlődésére, a komolyabb és politikai üzenetet hordozó irányba terelve azt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

